2009年7月7日 星期二

Bibi入廚記

女孩子,唔係要話第日服侍邊個,始終都係有返多少生活技能好d既,長大咗起碼都可以自理吖麻。


依家d小朋友唔學似我地幾十年前d學校咁(尤其係女校),有咁多家政堂上。我地小五就會學織冷頸巾同車野架啦,到中學咩,我就更精彩啦,事關我係讀銅鑼灣果間何東既。星期日先同師奶地講起,我果個年代係要考升中試架。佢地居然話:「我地夠考過咯!」


佢地有幾大呀?梗係唔知我講緊咩啦。我地果陣仲未有九年免費教育架,讀完小學,考到好成績,先有機會讀上去。如果唔係就要去私校度諗辦法架啦。


我中一開始就要上烹飪堂,仲係個個星期都上既,好似係有三節,通常一節係theory,兩節practical一年中式廚房一年西式廚房,中三就混合,中四若會考選修呢科,就要讀得更深入架啦。


就係因為當年基礎打得好,煮一般既飯餸對我黎講,真係呼吸咁暢順啦。


星期一放工,趁住Bibi冇返港台,我一入門口就要佢入廚房啦。


係雪櫃拎咗包肉碎四只蕃茄一罐切片磨菰,就要佢開始預備。先醃肉(呢樣佢偶爾都會做,所以都識既)跟住切蕃茄(我切咗一只示範)開罐頭沖洗下d磨菰。好快就搞掂,跟住拎埋兩粒蕃茄磚。


我之前同佢講解過步驟,話正式黎講要先爆肉,鏟起,再爆其他材料既。見佢咁論盡,新仔麻,咁就一鑊熟都冇乜幾多人食得出既。


為咗易處理,我俾佢用易潔鑊,放咗一匙橄欖油(唔駛放咁多油既,健康d吖麻),就放d肉落鑊啦。


「快手兜勻佢啦,用鑊鏟壓下佢,打鬆d肉碎啦。」係旁邊睇,寧舍肉緊,唔想出手,如果唔係就唔算係佢煮架啦。


「快手d啦,變肉餅啦,我地唔係煎豬扒呀。」就係肉餅呢兩個字,激勵佢動作快d,倒埋d磨菰入去兜下(係呢個時候,其實有好多肉,已經俾佢搞到變咗肉片架啦),跟住倒埋d蕃茄同蕃茄磚,再加水。兜下,等佢滾起。又再兜勻,煮一陣,放少少鹽叫佢試下味,佢話ok,再打獻。大功告成!


,以你地d咁既年紀,煮到d咁野出黎,都見得下人架啦,咁你第日去camp又好,去人地度大食會又好,都叫做整到味似似地既野出黎吖麻。你應該自己搞得掂架啦,材料又易買,去超市就買到啦。」


Bibi:「蕃茄磚係咪好多地方都買到架?」


「係十蚊店或者日式超市先買到既,如果你一早諗住煮呢樣,係屋企帶定去都得啦。如果冇蕃茄磚,唔落都得,放多d蕃茄都係一樣既唧,但就要自己加鹽同埋糖去調味啦。」


你地睇下,呢鑊野都叫做得啦。



仲可以留埋我地兩個第二日既午餐,幾正!



Bibi應該好有滿足感,佢食完呢碟飯(見唔見到d糙米呀?肥嘟嘟一粒架,靱靱地,又唔硬喎, 幾好食架),仲添咗少少飯。



而我咩?夠晒爽啦,半滴汗都冇出過,就有得食啦。


 


沒有留言:

張貼留言