2009年7月12日 星期日

沒有Bibi的三天

星期五,Bibi入咗camp原以為可以同爸爸他他條條踭檯腳,點知又到爸爸腸胃不適,佢都唔舒服咗幾日架啦,一味話自己唔夠訓,所以肚仔唔舒服。我就話佢日日飲咁多豆漿,食瓜咗自己就真!唔單止冇胃口,連諗起食物又或者見到靚女都想嘔呀(鬼咩!車著個有臭狐既靚女)。終於,拖到星期五下晝,上埋推拿班,先去睇醫生。


醫生話佢腸胃過敏,俾咗幾隻葯佢,其中有止瀉同止嘔既,佢食咗一次,就冇再反胃啦。夜晚,我只係整咗一塊麥包多士俾佢食,仲俾咗少少蘋果佢食。


星期六,為咗俾少少家庭溫暖爸爸,我返工之前已經發好咗d通粉(預咗佢分兩餐食),又煮落咗湯底:昆布黃芽白素雞丁,留張字條,等佢起身可以自己滾起有得食。十點鐘打返屋企,佢話有胃口食野啦。到我放工返到去,佢已經食埋午餐啦,仲話驚自己唔夠營養,加咗只蛋添。咁好啦,五點幾,佢又肚餓咯喎,我又去煮d通粉出黎,今次煮多d。拎到出廳,我仲專登拎多隻碗,我都食埋一份。費事佢一開始就話:「煮咁多,點食呀?」一陣又話要佢監硬食,又話辛苦,咪又怨我?我只係兩匙兩匙咁放入自己隻碗度食。咦,真係好好味架喎!到煲內剩返一碗,我就問佢食唔食得晒?佢個樣好似嫌多咁,我就食兩匙。之後,佢就食到一滴湯都冇啦。


好,我咪自己叮包即食意粉食咯。我食蘋果,佢又要食。唔夠兩個鐘,佢又搵餅食啦。九點幾,又lur食麵咯喎,我冇佢咁好氣,由得佢。


星期日,爸爸又要開工廿四小時。都預咗係咁意,做夠車租就算,所以預咗同佢一齊食午飯。我冇食早餐,五點幾俾佢嘈醒,之後睇下書,做下蛋糕,佢十點幾就返黎啦。急急如律令喎!佢話今朝五點幾已經去過架啦。


諗住去淘大食齋飯,點知人地十一點半先開呀。去百佳買夠二百蚊野先,諗住張收條可以有兩小時免費泊車吖麻。之後我地就食咗曼如飯同叉燒黃金扒飯套餐,果度既餐牌要刻意避開動物名稱既菜名架。



食完,諗住去客務中心蓋印,原來百佳同惠康既收條係冇優惠架!但工作人員知我唔係街坊,都俾我免費泊車。原來果度平日一至五,只要十二點至兩點內入閘,就算唔消費,只要去客務中心蓋好章,都有兩小時免費泊車架!咁就真係方便大家購物同食飯啦,尤其對職業司機,呢下真係好呀。


跟住,爸爸又車我去大埔農墟買有機野,我掃咗兩包椰糖一包薑糖一束紅色羊角豆一個四斤重既南瓜,都唔駛二百蚊既。係車度忍唔住用紙巾抹條秋葵黎食,點知俾佢d毛拮親,叫咗一聲,爸爸話:你知唔知唔應該嚇司機架?咁好容易有交通意外架!返到屋企,爸爸又再急急如律令,睇怕冇食野幾日,一下子食咁多唔同既野入肚,可能佢d腸胃未適應到呀。


沒有留言:

張貼留言