2009年7月12日 星期日

Bibi入營記

Bibi星期五去太陽計畫既宿營,三日兩夜。叫佢星期四早上好執定野啦,事關佢下晝已經要返學,要十點幾先返,冇時間執野架啦。
之前哦咗佢幾次,好執定野啦。「知啦,等pre-camp briefing咗先啦。」
終於呢,星期四早上msn我:
cap帽放係邊架?
咪係房入面個膠兜度咯。
我唔要呢頂呀,好難戴既。
咁係櫃入面果頂黃色架啦。
我唔想戴果頂呀。
咁漁夫帽得唔得呀?
都得既,咁係邊呀?
衣櫃入面咯。(冇耐又問)我搵唔到喎。係咪衣櫃下格呀?
係呀,再搵真d啦。(最後又咪搵到!)
咁屋企有冇便利雨衣架?
有,係後面書架果邊,牆角位果d兜兜度。
搵唔到喎,但我搵到件唔便利既,咁我用架啦。
嗄?即係厚d果隻呀?你攤出黎睇下佢有冇問題先好拎喎。
我拆開過架啦,依家企圖塞返佢入去。
毛巾呢?拎邊d呀?
毛巾仔,用黎抹汗既,你櫃桶咪有咯。沖涼後用黎抹身果d,唔駛帶咁大條啦,用洗面巾size得啦,拎一條索水d既咪得咯。
咁不如用游水果塊鹿皮巾啦。
嗄!果條野?(三億五千萬年冇游過水咯喎)你拎出黎睇下佢有冇事先好喎。雖然佢一路都係濕住咁keep係個盒入面,臭唔臭架?點知佢會唔會老化咗,唔用得架?(其實我唔係好信呢塊野既,賣到咁貴,但我見d游泳教練都係用佢。)
銀包仲有幾多錢呀?
….今晚問你咪得咯。
咁八達通呢?
….
你咁點得架?唔通要搞到過唔到機先知咩?大個啦麻,自己要留意下至得架啦。如果唔係,就懵下懵下咁做人架啦。
我一返屋企,就搵到d便利雨衣啦,起碼有五包係度,點搵野架佢?放定一包係佢背囊面。
夜晚成十點半先返,未食飯就走去開電腦。
咁夜仲開機?
係呀,麥Sir話唔滿意大家既功課,要我地返去再改下,加反多d感想入去,要兩點前交呀。
咁冇計啦,我唔理你啦,唔好搞到咁夜啦,第二朝又要五點九起身。跟住我就走去訓啦。
話就話由得佢自理唧,但到第二朝,都係忍唔住提佢:帶咗放牙托個盒未呀?有冇帶多d士啤tissue呀?眼鏡盒呢?
我知我忍唔到口,職業病呀!


沒有留言:

張貼留言