2009年7月21日 星期二

念舊 I

我好鍾意呢個銀包架!佢雖然好平,買果陣好似廿零卅蚊咋,但佢好好用.我同Bibi一人一個.外面仲連埋散子包,我可以連memoary stick都放埋入去.



打開裏面,有好多放卡既位,雖然可能要一隔放兩張,但唔會迫迫夾夾既.放卡片既位置下亦有暗格放身份證之類既野.



至於放銀紙既內隔呢,仲多了一隔有拉鍊既,可以再放一d野入去.最重要既係, 無論我放咗幾大疊卡同銀紙加埋散子入去, 都唔會太大舊!



但係佢實在太殘,已經俾我用到d公仔甩晒色.終於都監硬換咗呢個銀包:



佢都係連埋散子包既,但現代銀包有個好大既缺點,就係唔係好裝得晒d野.



以我標準既師奶本色,出門口最好就盡量簡單d,咪又銀紙包,散子包,卡片套咁鬼麻煩,最好一個搞掂晒,仲要唔好咁大件添.



初初轉銀包果陣,放d信用卡入去,係唔夠位既,即係放完第一張,下面果幾張就要監硬塞入去,到拎出黎用就會唔就手.有冇搞錯呀?咁即係用唔到啦!咁唯有包返佢,睇下邊個啱用送咗俾人啦.


你地睇,原本左右每邊三隔放卡既地方,我只係放咗一張架咋, 放多張都逼.



因為係三疊既關係,放銀紙既隔隔反而超長喎!



後尾我唔忿氣,再整理過佢,係散子包果度放晒多出黎既圖書證,會員卡,少用既信用卡,Door Card,etc.入去,終於都用到呢個銀包.



舊果個,洗返乾淨佢,放返好,或者第日會用返都未定!佢真係好實用架! 乜有人話呀嬸唔用得公仔銀包既咩?


如果大家有機會見到邊處有得賣上面同款既Kukumalu老鼠仔銀包,記住通知我呀!


 


沒有留言:

張貼留言