2010年1月22日 星期五

Ai Yar Bro 新婚快樂啊!

為咗儲我既粘土蛋糕,哎吔Bro終於的起心肝拉埋天窗啦!


傻啦,講下笑咋!




不過,佢見到Bibi細個d相既時候,曾經話想生返個囡囡既,所以我聽到佢話結婚,一d都唔出奇.


只係....


你地都知我幾咁懶架啦!又要我專登整咯喎,真係唔多願郁呀!而且,我除咗要做果批義賣卡之外,仲要完成埋賀年禮物呢,真係辛苦死.


不做,不做還需做,鬼叫自己誇下海口咩!


做兩朵玫瑰,用咗一朝.冇錯呀,因為想要靚d架麻,初初做咗深色d既花花既,好似唔夠溫馨喎,再做淺色既忌廉玫瑰,即係cream咁款既,我又嫌佢粗粗肥肥咁,都係咪啦.改做香檳玫瑰啦,花瓣要薄d架喎.


下午食完野返屋企,繼續下半集.一路做,心裏面一路唱歌呀:做埋呢個就可以收爐啦!一於快快手手做好佢先!


好啦,初步完成,等乾先.



再塗光油,用相機影底,放大睇真d,好似冇乜瑕疵,放埋一邊呌呌.


隔咗一陣,用爸爸剛買返黎既,有埋射燈既千里眼一睇!呀~~~~乜有條毛仔係花瓣上既?連葉上都有條添!



你地睇唔到呀?一共有三條咁多呀!見唔見呀?左邊朵花頂頂花瓣上面呀,仲有下面塊葉都有呀.



哎吔!用鉗仔挑都嫌粗喎...再搵枝針先,粗得滯添!再轉幼細d既針先,好不容易先整走,再影相放大睇真d先,唔,得啦.但呢幾日天氣唔係好乾燥,有排乾添架,睇怕再要擺多幾日喎.



等我多角度睇下有冇漏網之魚先.



呢條朱古力卷係我親手做既,同朵花都幾襯架.



側面都冇事.



OK!可以等佢乾晒就送出街啦.



Ai Yar Bro,早就話咗會遲D先有得俾你架啦,鬼叫你咁古惑咩!


拿,我當送咗架啦!點解我咁衰,咁早就POST出黎?


放心啦,我整既野,睇實物一定靚過睇相既,因為係呢度睇相,係放大咗好多架麻!



好野!可以收爐lu!


沒有留言:

張貼留言