2010年1月16日 星期六

義賣卡 III

又一批新卡誕生啦!家鄉在望啦...


用剪出黎既碎料做返框架,效果都唔錯呀,用得唔好晒吖麻,又可以令張卡靚d.閃粉字加郵票貼貼,會唔會係大家杯茶呢?



噢!真係有識貨既人架喎! 多謝晒, 上面兩張又賣咗啦!


狗狗卡加咗真情,真意,真愛,唔記得影添!三個汽球咋,豬仔都昇得起呀!



呢張畢業卡,在我個人黎講,好滿意.唔多覺身邊有呀茂水畢業,所以冇霸住晒.



老實講,手做既卡,有時係會有瑕疵既,所以唯有用D公仔去掩飾.好阿Q咁同自己講:唔覺既!唔覺既!



有時d人選卡,唔係單單睇花款既,入面既字句都係佢地考慮既因素黎架.



呢只熊仔係我既墨寶黎,交個心俾你啦!



呢張係送俾人結婚既賀卡黎,裏面我加咗"你終於都出嫁了",咩呀?你又要收歸國有?哦,咁當冇咗啦!



好啦,既然咁搶手,又整多張啦!



新鮮出爐既感謝卡,未做好已經俾人訂咗,送俾醫叔叔喎.



其實市面印中文又唔老土既賀卡比較少,所以我都專登整多d,方便大家.鼓勵卡我都有喎,依家d後生下下都話睇唔開,真係要點醒下佢地架.



下面呢兩張已經由善長領養去了!



祝賀卡其實都係百搭既,而表達心意既卡,亦應該要有,呢朵玫瑰上既牌牌已經預留空間寫收禮人個名架啦.





沒有留言:

張貼留言