2010年1月23日 星期六

大出血!?

星期六,放工約咗爸爸.真係唔想又走去食齋,於是就提議去恆生總行過少少既Cafe de Savoy啦,帶佢食下幾十蚊個既有機紅米飯素食餐啦.


冇訂檯,諗住walk-in,有位就食,冇位就係天意黎,咁我唯有乖乖陪佢食齋咯.點知有位喎,仲只係$38位添!


咁即刻開動啦!先飲個蘑菰忌廉湯先,唔太咸,又唔太杰,啱晒我,可惜唔知點解儲相果陣唔見咗張相,冇得睇.


跟住就拎熱食,我要咗兩件照燒雞扒(味道標準),一塊魚柳(外皮唔厚,好滿意),三條菜遠.



跟住先走去食佢d鬼佬生菜沙律,d菜都幾靚,我仲要咗少少青蘋果西芹沙律添.另一款疑似加咗罐頭雜果咁款既沙律我就冇食到啦,西瓜都係,我都冇掂過.


跟住食春卷同雞翼,雞翼都幾好.但墨魚丸就認真麻麻,一口粉咁.



爸爸見d春卷裏面冇肉既,即刻出去拎,仲一次過拎四條添,佢冇野吖麻,食瓜佢呀!後尾要我幫口食返條先搞得掂.



食完野,要去大出血,邊度?咪Paper Art咯!


樓下果間捐血站呀!


爸爸呢個卑鄙無恥,曾經係Bibi細個既時候帶埋佢去捐血站,佢幻想Bibi見到人地用針拮佢爸爸,會喊住咁去阻止醫護人員既行動架,跟住佢就可以懶係溫馨咁攬住Bibi啦.


點知,真係想創佢個心呀!Bibi淨係掛住睇哈姆太郎(捐血站有電視架),眼尾都冇瞄過佢呀.



捐完血,我見人地個個都有個環保袋同鎖匙扣既,點解爸爸冇既?係咪年紀大去捐血就冇架?


爸爸話如果我想要,佢就問人攞喎.梗係要啦,我要影低佢俾大家睇架麻.



呢個匙扣,驟眼睇冇咩特別,但原來大力d擠壓,會有野bit出黎架!找初時係反轉呢粒血仔黎睇既,做咩後面有個窿既?大力d按又有野凸出黎喎,所以初初我地以為佢係會疴ng ng既.


再睇返正面,先知原來對眼會眼凸凸既.



我唔夠力水,等爸爸黎演譯一下啦,係咪好勁呢!




我地食黑沙,貼咗一隻眼,係咪好似海盜呢?



我就話貼晒仲型仔呀,佢令我諗起IQ博士既宇宙大王呀!



沒有留言:

張貼留言