2010年1月30日 星期六

向專家取經去 - 賀年油角

今日,專誠請假,由屯門去香港仔取經.好不容易求得專家教路,唔學就笨啦!

材料:

皮:低筋麵粉一磅,花生油及水各一碗(八安士碗裝到九分滿咁上下,咁多油?唔驚架,一陣炸既時候,熱力會逼返出黎既.)

要注意,唔同既麵粉做出黎既效果會相差好遠架.我邊曉吖!食完早餐,求其去街市D雜貨鋪買既.據伯母講,呢隻"白菜嘜"品質好,搓出黎既粉糰好軟熟,製成品自然勝人一酬.誤打誤撞,又俾我買到呢包百絲牌低筋麵粉.




認清楚啦,一包係一磅庄既,一次過用晒,夠方便.記住先留起一湯匙粉喎!




餡:因為伯母有糖尿,而我正正係想做比較健康既油角,解解有糖尿病朋友的饞,做些油角讓大家嚐嚐.所以今次的餡,除了碾碎的炒香花生,炒香芝麻,椰蓉外,只加了少量砂糖.




材料已備,可以開始做了!

大部份人都以為放豬油,角皮先會脆,其實想角皮脆,唔一定要放豬油架,係有竅妙既.原來秘訣一,就係要係個煲內先燒熱油,然後將麵粉倒入去,搞幾搞,加埋水,一路搞勻,變成咁.(記住呀,咪燒熱油就去加水架,因住d油彈死你呀!)




跟住就可以搓粉啦,八十歲老人家,搓皮仍然有力,好野!(就算大家想多做一點,免得過都係唔好隨便加大份量黎搓啦,情願搓完一糰再一糰,因為一磅粉係最易駕馭既.)




搓好咗既皮,係唔駛等發酵架,將成糰野放返入頭先個麵粉膠袋內保濕.

係檯上撒少少乾粉,點少法?即係你用手掂下D麵粉,跟住抹拍上檯,抽一舊皮出黎,放上面,跟住又順便將手上粘住既粉拍係粉糰既面就得啦.

用麵杆碾薄粉糰




我話頭醒尾架麻,呢D野等我做得啦!




見唔見上面隻杯仔呀?係啦,就係用佢啦,伯母好似同我有心靈感應咁,預咗做迷你版油角呀!冇錯啦,就咁用杯吸D圓圈出黎咯.




放上恰當份量既餡料,鑷實條邊,鎖好佢成為一條花邊.




我整既角仔,好易認,條邊係唔同既,伯母都話我超合格呀!




右下角好似花師奶髮型果D,係伯母做既.




咪睇少呢兩盆野呀,有成二百零幾隻架!




想油角更脆秘訣二:風乾兩日先拎去炸

可惜我趕住走麻,咁呢個步驟就唔用啦.咁好啦,我地開始炸啦.

先要測試油溫,見唔見筷子邊既氣泡呢?差唔多架啦.




順勢倒D角仔入去,用筷子不停搞,令每只角仔都炸得均勻.




順便夾起那些笑口常開的,點解?因為爆開咗既角仔,入面既糖會漏出搶火,有損其他靚靚油角既花容.

咁呢D係咪唔要呢?唔係,當D靚仔靚女炸好晒,先掟返呢D入鑊炸過咪得咯.




想油角更脆秘訣三:炸到微黃就要撈起啦,隔下D油,竭一陣再翻炸.




炸完第二盤角仔,剛好可以翻炸之前果兜角仔啦.




經過兩輪洗禮後,靚靚油角就誕生啦!全部角仔加埋,除開大家試食/偷食果d,秤起都有斤半咁重.點解咁輕?因為我地只係放咗好少餡咋,所以咪唔會重秤咯.




呢隻就係我做架啦!




睇下我三億五千萬年前做果D,差唔多樣唧.




一隻約三點五厘米大,可以一口一隻.




跟住,我地吃韓國泡菜炒年糕.




冇理由就咁洗劫咗伯母就拍下籮PAD走人架?所以我繼續留低,幫佢做埋送俾親戚果D.

越包越就手,我又玩野啦,右面果幾行,係再細D,肥D架!




炸完出黎幾咁豐盛!伯母晚上就要拎黎送人啦!




玩咗成日,我都係時候打道回府咯!

插曲係,下午,伯母既五歲小孫女黎到搞搞震.佢係一個頑皮貪玩既鬼靈精,初初我見佢向印傭姐姐發脾氣,都知佢曳曳啦.但冇耐我都順利將佢降服咗,佢仲口口聲聲叫我姐姐添!(咁叫我,點好意思吖,都係教返佢叫我May姨啦)跟住佢就成日同我講悄悄話啦.

怕佢煩,我叫佢入房睇下呀公做緊乜,點知佢回報:呀公睇緊電視,佢睇緊女仔呀!笑瓜我.

佢走黎拎住個硬皮日曆頭問我:你知唔知呢個係乜吖?打開,蓋埋,嘟!

我答:影印機!(啱啦!)我係咪好聰明呢?

係我咁有童心,先知佢諗緊乜架咋!

沒有留言:

張貼留言