2010年1月11日 星期一

小小細食會之雀屎家聚

由於原定既日子雀屎要返學校當值,所以係佢屋企搞既小小細食會就要提前舉行.就係咁,原本要參加既人數銳減,得返五個,但呀草話:人少有人少既玩法,咁好啦,照去啦!


我地食完晏仔,就去街市買餸,原本既糯米釀雞翼,因為人數少,Mabel就唔整啦,雀屎亦冇整沙律,我既意粉佢地仲係想食既,所以就照買材料,意粉有啦,蘑菰有啦,肉亦買埋,當我地係街市打算向蕃茄進發時,竟然俾我見到有餃子皮賣,咁我就同大家講,不如轉軚包餃子好過啦.於是即刻買埋菜心,天律大白菜,韭菜同冬菰,就上雀屎家啦.


上到去,先浸冬菰,跟住就開始做橙汁軟糖.佢地預既份量唔足,唯有做半份.驚甜,又減咗糖既份量.





好快搞掂,放入雪櫃.





跟住就係粘土時間,我知佢地手腳慢,所以唔敢搓d混合粘土俾佢地用,用較貴既純Grace.今次做呀草既最愛,蜜柑仔.





一隻做貼眼仔既,另一隻做點睛既.





呢只係邊個既呢?





佢地都好俾心機做,整完一隻又一隻,我就講解完畢就入廚房,雖然冇買到蕃茄,我仍然用蕃茄磚同蘑菰肉碎做咗少少意粉俾雀屎帶飯.另外亦分咗一d俾大家試食下.





小琪兒要晏d黎,所以冇得整,我地都預咗一隻送俾佢.





大合照,冇晒鐵線就做坐係度架啦.





呢隻係Mabel做既,越做越得呀佢!


小琪兒到咗之後,我地就開始包餃子啦.由於我要入廚房預備滾水同醮料,見都係手板眼見功夫唧,係咁意講解咗幾句,就好放心咁入廚房做野.





點知...原來佢地係唔多識包餃子架!嗄!乜咁既,摺信封呀?好,又示範一隻俾佢地睇.跟住大家好高興咁繼續呢項工序,我就走去爆瑤柱絲,灼油菜,同淥餃子啦.





好快就有第一轉餃子食啦.





唔知邊個包既餃子,封口封得唔好,好幾隻都識笑既,d餡漏晒出黎.第二轉既餃子,我索性成隻鑊上檯把啦.





五個人食咗五十幾只餃子,佢地四個飲晒成公升蘆薈蘋果汁.





鮮檸罌粟籽蛋糕變咗香橙雪芳蛋糕.





pri又賴呀媽唔記得同佢買檸檬喎!





切開都幾鬆軟,佢仲走去用手壓扁自己果舊,示範下舊蛋糕係會還原架.


然後,到軟糖上場,雖然我地冇用檸檬茶,又冇熊仔模具,個賣相係咪唔差呢?





可惜冇乜甜味,唔似食緊糖,似食緊一塊爽口既膠.





pri仲幻想呢件軟糖係寶石戒子黎.





九點幾,差唔多要走人啦,當我入咗洗手間之際,聽到外面有打爛玻璃既聲.跟住唔知邊個講:一陣May姨出黎就話我地架....


哼哼...你地估邊個食野唔做野呢?


真係論盡啦,d玻璃彈到四圍都係,又花咗d時間去清理,然後先留返廚房個爛攤子俾雀屎善後,今次真係打搞晒咯!


一個二個陸逐分手,我係最後一個去搵巴士站既,離遠見到一架好似259D就黎開,雀屎話果架應該唔係我要搭既車,我清清楚楚見到龍門居三個字,應該冇錯架啦.晚上班次疏落,唔理三七廿一,向司機揮手,睇下佢啋唔啋我?嘩!真係好啦!佢真係等埋我喎,唔該晒你呀!


雀屎,好多謝你送我去搭車呀!


沒有留言:

張貼留言