2010年1月13日 星期三

義賣卡 II

由於距離一百張的目標仲有好長一段路,所以同志們仍需努力.



老鼠仔用貓大爺個飯兜沖涼喎...想平安?梗係同只貓做咗friend定啦!




祝福同思念卡,我比較願意做.



隔離位甚愛這箭豬仔,左睇右睇,終於俾我批准佢買起呢張卡.佢仲話唔駛俾信封佢啦,事關佢唔會捨得用張卡喎!



其實畫圖果位,係任得我點搞d卡架,所以呢只咁yeah既貓,就俾我拎咗黎做母親節卡啦.嗄!你真係留返黎送俾你阿媽呀?



呢隻上緊磅既肥貓,我原本想寫"恩典滿溢"既,但咁搞又好似衰咗d...但咁都有人訂喎!



樓上呢隻貓,原本想做生日卡既,但d字用鬼晒,又唔想擺過夜,咪用黎做慰問卡咯.



講友情既卡都幾受歡迎架,可以稱得上係萬用卡.呢張兔兔卡已經名卡有主啦.




有兔仔,又有小雞,想唔做復活卡都唔得啦!



見唔見到我既墨寶呢?呢兩張卡既底紙都係在雜誌上剪落黎既,用黎做框框,都好靚呀.尤其呢張鬱金香花海,我部機影得差唧,實物係靚好多架,而且顏色鮮艷,呢杯雞尾酒剛好用黎遮住d閒雜人等.左邊張老鼠卡又俾人訂埋.



呢d白色粉係隔離位俾我玩既,好似沙咁架.用埋呀Don提供既彩麗皮先.噢! 兩張都俾人要咗啦.



雕咗呢個生日印,真係值回票價呀,我都唔知用佢黎做過幾多張卡啦,下面果張箭豬卡已經收歸國有.



係咁意做兩張嬰兒賀卡啦,賣咗上面果張俾我老闆,咁佢就唔駛出去搵啦,成為十五蚊啦!做善事唧,我冇收貴佢架啦!



原來義賣當日,會安排在主日崇拜後供教友選購,而且數量有限,不打算讓walk-in客購買.


現定價$15一張,若大家覺得呢d卡值得買,可考慮安排郵購.如款式已出售,就真係唔好意思啦!


所有收益,將會撥入三月七日義賣活動作一總數.恕不會個別發出收據,請諒!


沒有留言:

張貼留言