2010年1月3日 星期日

Love from 華姐 & Sister Lam

一月二號,開工大吉!


有同事擾攘,話開唔到機,上唔到網。但我一早返到去,如常收發文件。老闆既鐘點阿靚又打黎報喜,話佢個女琴日又生咗個元旦B仔,可喜可賀呀!


轉頭,我又收到份包裹,咦?扁扁地既,又重重地,咩黎既呢,唔通係書?唔係藏獒第一集吖麻?我啱啱買咗啦喎.


「吖…………~~~~~~~~~~」


同事聽到,即刻企起身,睇下我部機係咪又出事。


我拆開咗份野啦,原來係呢個呀!我見到角落條絲帶已經識笑啦!



實在太開心啦!(咁樣係咪好破壞形象呢? 係咪講到自己太為食呢?)


我係唔會理係咪一早,又係咪剛剛食完早餐既,一於整條先,唔好多講.



脆卜卜,真好味!係比較甜,因為佢係牛奶朱古力麻,但我今朝飲Latte冇落糖喎,當打和!



好多謝你地兩位啊!


同Bibi msn,話俾佢知我收咗盒咁野,佢即刻問:咁你諗住留返幾多條俾我地先?


沒有留言:

張貼留言