2010年1月4日 星期一

生薑粉

網友Mandy話:生薑粉加蜂蜜可以除斑喎!


http://hk.myblog.yahoo.com/ip_mandy/article?mid=1126


唔知得唔得既呢?我地d咁既年紀,真係開始有呢d問題啦喎.問過下其他朋友既經驗,亦都有人試過下.有伯母用生薑粉加蜂皇漿,真係將面上多年既斑除去.


據聞蜂皇漿有激素,我就覺得唔多適合服用,蜂蜜反而可以接受.最主要係味道難唔難頂既唧!


嗄?仲要每日飲一杯呀?要我維持到呢個習慣都幾難架喎,最主要我就唔多貪靚既.剛好果次同Mabel去街,附近有生薑粉賣,$98一樽,都唔貴既,即使除唔到斑,都可以幫助血液循環吖.而且我上次見到日本朋友面上真係有斑呀,即管買樽黎試下先.如果我得,就可以寄俾佢試下啦.



屋企d蜜糖俾爸爸嗒晒,咁我就卟咗一少角紅棗片糖頂當.發現味道都唔算難頂,飲得落,亦冇反胃情況.



咁好啦,呢個星期開始試驗啦.


沒有留言:

張貼留言