2010年1月27日 星期三

下午茶@上海婆婆

星期三,唔駛返工,但心掛掛.知道老闆突然要飛(佢呢輪已經分身乏術架啦,家陣又要掉低晒d野,真係倒瀉咗籮蟹呀),驚個替工搞唔掂,又要搖控一大輪,又要打好幾個電話去停呢樣,取消果樣,上埋網睇下公司d in-coming emails有冇突發事件,又搞一輪.


點解我唔銷假?因為我下晝安排咗d野係屯門做,要撲黎撲去我仲煩,都係搖控算啦.


下午三點幾,同爸爸去咗呢度食下午茶.入座之前侍應提醒我地三點九前要落晒單,因為佢地要截數.冇所謂啦,就咁揀幾樣野食唧,好快唧.



只限星期一至五既下午茶餐分$26,$30同$32三種,全部都送豆漿一杯,可惜係凍既,我聽到隔離檯問可唔可以叮返熱呀?但侍應話呢度冇微波爐,幫佢唔到;其實天寒地凍,你估人人都飲得凍野既咩?一係佢就要人俾錢加熱啦.


雖然迷你涼菜只係十蚊,但唔多抵食.



呢碟油炆小竹筍,我地食晒所有野,佢催我地埋晒單,都未上到,唔係一早就整定既咩?係咪有d離奇呢?味道?普通啦.



$32既冬菰雞肉拉麵,冬菰雞肉係事先炒咗放埋一邊既涼野,等d麵灼咗,加係上面再加湯既,所以好明顯咁見到d湯係鴛鴦色既.味道不過不失啦,又未至於唔夠熱既.



湯麵係跟點心既,爸爸必食既素菜包.平日單叫,三粒要$26.家陣兩粒加埋碗麵只係$32,又唔駛加一,又有豆漿送.



我地揀咗婆婆粗炒,同午膳時間食既咁上下大,只係隻碟唔同形狀唧,所以平日去食下午茶,相對黎講算係平架啦.



咁埋單只係$72,下午茶時段係唔駛加一既.


沒有留言:

張貼留言