2010年1月8日 星期五

義賣卡 I

雖然我唔係教友,但冇話唔可以做義工既.


應朋友要求,我做了一批簡單的手作卡,給屯門區教會在三月七日作義賣之用.



多謝支持, 左邊既熊仔My Best Wishes己初善長認購了.



呢d係郵票punch整出黎既紙粒,係上年蛋糕聚玩既,依家拎出黎用.



噢!用晒添!快快請d街坊網友捐助先,多謝你呀,小熊!



用上了各式環保紙,看起來也不太差啊!



蓋印做得不好的,用小果片遮遮醜!左邊張遮仔卡都冇咗啦.



怎麼?凸字粉也不夠嗎?Calling, Calling, pri快快送我銀閃!又解決了,好姊妹啊!



朋友善長畫公仔,畫了一些老翻公仔,等我幫佢地化化粧.著孖煙通既肥貓, 俾人領養咗啦!



雜誌紙,舊快佬皮,全都用上.左邊既熊仔卡亦為教會籌到十五個大洋啦.



相當可愛呢!俾同事強搶了.



花巧野,我冇架,所以只可以做簡單款式.但呢兩張卡都即刻俾人要咗.



同事見獵心起,我未交到友人手中,已搶購十張.呢張狗狗Thank you卡係其中一張.



冇Sorry印?不打緊,我會寫自創的棉花糖字體!應同事要求,特別做既遮仔卡,佢梗係買咗啦.



或許大家也有點眼熟,有些顏色紙是大家提供的啊!



可認到是哪個廣告的材料啊?



翌日再努力製造,講明 "眼看手勿動",仍老實不客氣地搶了兩張去.



因為打算放在教堂義賣,所以做了一些有少少宗教意味的...”您”不好嗎?大家堅持要我做這個”祢”字,其實字典上根本就沒有啊!只有”祂”呢!



其實可以再多加一點點裝飾的,但簡單些反而更應景.不要少看內頁這紙條,可花透明粉呢.



叫咗同事咪再多手咯,又籍口話隻粉紅色襯晒佢今日件衫喎,又搶走埋.



整呢d字,搞到一頭煙,剪剪裁裁都要多少時間.



逐張畫,逐張上色,全都是有誠意的製品呢.(肥妹阿媽呀,你認唔認得你d彩虹紙呀?全靠呢d靚紙,即刻賣咗.)



有人問津始終是好事,但只賣十蚊張,真係成本價都搵唔返呀...


嗄?目標是100張!!!我的天啊!真是做到有點氣悶了.


沒有留言:

張貼留言