2010年2月2日 星期二

做一次土匪先!

老闆娘又要離開香港一段日子,老闆決定清晒佢放係雪櫃既急凍食品,全部拎晒返公司。我呢幾日既午餐大概可以食叮叮飯啦。



但係雜菜粒、青豆粒、燒火腿要加其他野煮咗先食。芝士通粉、意大利雲吞、千層麵就太重手,容乜易獨力應付唔到架,都係咪啦,掃晒返屋企至算。



呢幾片薄薄既火腿,要成六十幾蚊,我後來用咗黎炒蛋,Bibi不知食得幾開心.


晚上問Bibi想食咩?佢望下我帶返黎堆野,話一定唔係要食乾炒牛河啦。佢叫我叮三包意大利麵食喎,唔好啦,芝士咁重手,容乜易又肥又漏架。



我只叮咗一盒芝士通粉同一盒意大利雲吞。芝士通粉都幾香,冇想像中咁漏,而且d通粉亦好滑既,唔會一pad pad,兩個人合力食一盒通粉,再一人砌三隻茄醬意大利雲吞,都幾黏黏脷。意大利雲吞有大量茄蓉汁拌食,比較惹味,食幾只都唔算漏。再煮一罐字母湯,加多多雜菜粒粒,一人飲兩大碗,加返d纖維平衡下,心理上覺得健康d。




一睇d鬼既口味,就知點解佢地會咁肥.我老闆就比較喜歡食東方食物同咖哩,我見佢好多時都係買沙律食既.加上我既監督,每日都會起碼食一個生果,週末又會行下山,所以都唔算肥.


沒有留言:

張貼留言