2010年2月8日 星期一

愛心年糕 - from阿靚&珍妮仔

日日有食神!今日阿靚(我老闆屋企既鐘點)晨咁早就拎d愛心蘿蔔糕黎公司俾我,正呀!除咗爸爸有一底專用品外,我地果底d臘味就係阿靚親手曬製既,所以零舍唔同架.


Bibi問咗我好幾次:到底幾時有阿靚蘿蔔糕食唧?


每年都要等到接近新年先有得佢食,好野就梗係要期待先矜貴架麻.


好啦,今次有得食啦,幾大聽朝早餐都要煎返幾件先得!


下午約咗珍妮仔食飯,好榮幸,獲配給一底據講摯愛親朋先有既棗泥糕.雖然市面有得賣,但有此出品既地方確係比較少.因為功夫多,d人都唔多願做.


唔知好唔好味既呢?都係留返過年先食啦!



都係我地公司既嬸嬸眼利,佢望一眼就知底糕係自製既.因為用黎測試底糕熟未既窿窿泄漏咗風聲呀!


沒有留言:

張貼留言