2010年2月17日 星期三

虎年團拜

今年開年,比較特別,因為家族內的新成員第一次同大家拜年.呢個係我既姨甥孫,小Hayley已經十個半月大啦.你地估佢老豆點介紹我俾佢識呀:拿,呢個就係May姨啦,爸爸細個果陣,佢都待我不薄既.(乜話?不薄咋?簡直錫到你燶啦!)



大家仲記唔記得呢個大喊十呢?依家已經女大十八變啦!



團拜事必多野食,魚肚湯,一開波就俾大家飲晒,唔記得影添!


我今年為大家預備咗涼拌海蜇同酸薑.



魚生同壽司梗唔少得啦.



今次既沙律加咗腰果,爸爸話好好食.



三姨既豉油雞



大姨媽既鮑片燴菜心



煇舅母既東成西就



強舅母既蓮藕炆鴨



三姨既富裕生財



四姨媽既大展鴻圖



二姨媽既如意素齋



仲有兩個大批



甜品我帶咗兩個蛋糕:天使蛋糕



Tiramisu,好彩食晒唧!



當大家都閃晒之後,又有段小插曲發生係我兩個耆英家姐身上.


話說三姨叫大姨媽去買紙杯,大姨媽就買咗幾包勁大隻既膠杯返黎.


三姨:膠杯唔裝得熱野架!仲買到咁大隻.


大姨:我點知唧?又係人叫我買至貴既.呢d十幾蚊一包架!


Bibi話見到三姨好似俾佢激到嘔血咁,我都明既,大姨媽咁史提拔,好心就咪叫佢買啦.我話:第日要買咩,就叫我去買啦.


 


沒有留言:

張貼留言