2010年2月5日 星期五

義賣卡 IV

我諗做埋呢批卡,加埋冇一百三十張,都有一百二十張掛,睇怕我都應該可以放監啦!


呢隻雞夠傻,但佢居然識飛,確係唔同噃!



既然有祝賀姊妹結婚既卡,咁做兄弟既,都要有返張掛?



呢張花花卡,熟口熟面哩,係呀,循環再做架!媽打,你d併貼花呀!條絲帶係Mimi上次送卡俾我既包裝黎,襯到絕呀!下面果張賀人生BB既,男仔女仔都啱用架.肥妹阿媽,認唔認得你俾我既彩虹手工紙呀?



Bibi問:呢兩隻公雞係咪係度討論緊自己隻蛋喎?照計紅雞蛋係孵唔出雞仔架喎,佢地係咪傻架?



拿!呢張咪生女既卡卡咯!仲有埋立體花花添.



感謝媽媽既卡,邊個話母親節先送得架?左面果張已售.



咁我都好公平既,老豆都抵錫架麻,唔預佢一份點得呢?卡入面都係寫咗"謝謝你為我遮風擋雨".



呢張沿途有祢係用特別效果做既,裏面再印有"不再孤單".



又一張復活節卡.雖然我唔係教徒,但"分享是一份愛的禮物"係我一路都有奉行既.



用布版做襯底,又得喎,只係粘上去果下麻煩d唧.肥媽去去下街,都要打手機,你估佢係度打俾邊個吖拿?



呢只老鼠仔諗住拎住把遮就可以飛呀?咁大膽,想唔祝佢好運都唔得啦.



仲有一d,個漏氣王有交返俾我,由得佢搞埋d手尾啦.


我坐咗咁耐監,總算係呢個星期教埋人地裁卡既小竅門,就正式出冊啦.


我自由啦!!!!!正式收爐等過年!


沒有留言:

張貼留言