2010年2月23日 星期二

簡易版菜飯

見到華姐整有味飯,等我都黎整返煲菜飯食下先。



材料:

瑤柱冬菰蝦乾小棠菜薑片



瑤柱冬菰蝦乾都要事先沖洗,浸軟。



呢度係四粒瑤柱





我用咗八隻幾大隻既冬菰




蝦乾冇數過,係咁上下得啦





瑤柱撕開(瑤柱水可以留返黎煮飯)




知唔知每粒瑤柱既邊位都有粒比較un既部分架?唔鍾意食,可以未浸之前,一早搣走佢,留返第日煲開湯先用埋佢又得。或者由得佢成片,掉埋入去煮,留返d有“食力”人士搞掂佢。




冬菰渣出水,切粒,放少少糖及粟粉撈勻,咁d冬菰就會滑d架啦。(冬菰水亦可以用來煮飯)




蝦乾切粒(蝦乾水梗係可以用來煮飯啦)




我買咗有機小棠唐BB,洗淨,切碎(粗粗地切好咯喎,唔係就冇口感架啦)。




呢d係有機薑,通常生得un豬d既,所以比較細塊。有人問係咪有機薑好味d,實在呢,就唔一定既。只係植物既根部,會吸收泥土d東東儲埋架麻,食有機既,就會安全d。我都唔一定堅持食有機既,不過屋企有咪用咯。




米洗淨後,放浸過瑤柱同蝦乾既水入去做煮飯水,覺得水份唔夠,就加冬菰水搭夠。記住喎,唔好加太多水呀,約為平日正常煮飯既份量,再少d,事關d材料(尤其係菜)係會有水份瀉出黎架。但係水預得太少,d飯又硬,預得多咩,又一pad pad。各家既米受水程度都唔同,最好自己學下啦,經驗就係咁累積出黎既。

好啦,預好咗d水之後,又要泌反d水出黎備用喎。




先用少少油爆薑片




放入冬菰粒炒下




再放瑤柱絲同蝦乾粒,兜勻。贊少少酒,兜勻(記住呀,d酒係灑去隻鑊度,唔係淋去d食物度架,咁先香架)




掉埋d菜入去,炒下,唔駛煮熟架,炒一陣就好收火啦




倒d米入鑊,撈勻晒佢,係鑊度會比較易撈勻架。




拿,幾快勻循晒!




將所有東西放入煲




加返頭先泌出黎既米水,咁就可以放入飯煲煮啦。我地屋企已經唔用飯煲好耐架啦,我地係蒸飯食既,更原汁原味呀。




睇下,咁就有煲香噴噴,好味道既菜飯啦!有冇留意到我係冇放過鹽既呢?冇咁多調味,就可以適合一家大細食啦麻,大家可以隨個人喜好加豉油,添色添味既。但係唔加調味都ok架!事關d材料都有味道既,若然你係食開重口味既,咁就係放水既時候加d鹽啦。




祝大家吃得健康!

蒸飯小秘訣:洗好米,放好應放既洗米水,由得佢係個盅度浸半個鐘先拎去蒸,好快熟同蒸透架!如果整有味飯呢,係上面洗完米,加咗米水之後,咪由得佢浸下先咯,一陣先泌d出黎黎就可以跟住d步驟做啦.我呢度冇浸過d米就煮既,就要蒸得耐d架啦,即係起碼多十五分鐘.

沒有留言:

張貼留言