2010年2月26日 星期五

我和朱古力有個約會II


呢d算係賀年版merci ($18.90)(其實咁細粒,平日都有得賣,但多數成包得一個味),我蠢到搵包睇到有三粒綠色既先買,因為係得呢粒先有果仁碎架咋!點知倒出黎,係好平均既。七款味道,每款三粒。



從前買袋庄雜錦東西,因為係隨機入袋既,都會有偏埋一邊既情況,試過成包某款得一粒咁大把。所以我通常會揀一包有多d自己鍾意既款式先買既。


呢d大條既,就係正常size啦,依家已經改咗少少包庄架啦,以前d料係矜貴d既.



呢隻朱古力,我中學已經開始食佢,果陣要好似大丸百貨公司咁上下地方先有得賣,其實冇乜特別,我俾佢既評分都係七十分咁上下,事關佢都係偏甜,滑度亦唔多夠,價錢亦較貴.


今年去大伯度拜年果陣,見到兩個姪女咁欣賞,咋一聲得返個膠袋,咪又整包俾Bibi食下咯。早輪天氣咁凍,食下朱古力增加熱量都好應該既。


沒有留言:

張貼留言