2010年2月18日 星期四

又有小朋友送我DIY小禮物, 今年過年, 除咗食得既, 用得既禮物都有呀, 就當係情人節禮物啦!



你地話靚唔靚吖?



年初一,情人節,我地帶埋呢個蛋糕去嬸嬸度切,一齊慶祝.



返到公司就收到華姐既手作,夠晒應景,即刻掛好佢先!



佢手字,唔駛多講,我正朝著呢個目標進發,只係龜速d唧,就黎得架啦,大家暫時都係要忍下我既墨寶!



攞膽曲奇,每年d特別日子,久唔久都會收到,但每次收到都係咁開心,4MIX定8MIX都冇緊要啦,我地都係一樣食晒落肚既.我冇儲罐既習慣,掉咗又晒,有時都會監硬放d野入去,叫做用得唔好晒.



金莎,如果收唔到,Bibi就唔覺得係過年架啦.佢間中都會lur我買,上次人地送手作俾我,入面有黑莎,佢不知幾開心.



其實藍罐曲奇,我地由細食到大,如果冇人送,我地都會買黎食架,所以收到一樣笑嘻嘻!



至於我自己呢,送禮俾親友,一定係揀自己鍾意食既,唔好食既,送俾人都無謂啦,我都係想收果家人可以好好享用既唧.


沒有留言:

張貼留言