2010年2月7日 星期日

封利是大發現!

年近歲晚,又係去銀行攞d新銀紙封利是既時候啦.點算緊既時候,發現疊銀紙有d怪怪地.


首先,隔離位話:點解今年既銀紙唔係一疊疊順號碼既?搞到佢唔數唔得添!


呢兩張廿蚊紙,我係在同一疊(100張)入面抽出黎既,你地睇,係咪唔順號碼呀!但原來,仲有大發現呀!睇唔睇得出呢?



俾成疊既近鏡你地睇,就知架啦,見唔見呀?好明顯,有一疊仔係凸咗出黎架.



等我度下先,矮d果疊係7.1cm.



高d果疊係7.2cm架.



見唔見呀?咁算唔算錯體呢嗄?



點好呢?不如封晒利是佢,分晒俾我d姨甥同姪啦!


還記得第一年派利是,傻氣的我把每一張鈔票也摺成這款心連心,才放進利是封內.



若大家有興趣的話,可以試試看:


先將銀紙打長對摺,再打開.




再摺成四等份,又打開.



兩端像摺小船一樣,疊成三角.



再向中間線對摺一下,上下也一樣做法.



把銀碼拉出來疊好,兩端也一樣做法.



再對摺



兩端之心心雛型移向下



反過來,對摺最外一層,並攤開一個小三角.



再扳下另一層,又將心心的另一邊摺出小三角



將頂端再屈一小部份下去



反轉就變成咁,再扭兩下,就變成上面的心連心了.



試想想,我生於大家族,輩份高,晚輩成籮.加上百多人的公司內有很多尚未結婚的,還有舊同事和朋友呢...可不是一項簡單任務啊!每天就在來回的交通上不停摺啊摺....好不容易才完成,令每個收到這特別版利是的人都十分高興.


我就是喜歡間中胡鬧一翻,為大家平凡的生活添點新意啊!


沒有留言:

張貼留言