2010年2月12日 星期五

Miracle in the Andes

雀屎係佢既網誌度,介紹咗呢本書既中文版,推介俾大家睇.


既然原著係英文既,應該會原汁原味d,我即管走去圖書館預約一本英文版啦.


呢本書,都算死咁重,我不厭其煩咁,每日拎出拎入,係早上果程車度睇.回程就睇唔到啦,早輪放工時份天色仲係好暗,村巴上既照明系統又係暗暗既,冇老花都睇唔到啦.好就好在呢本書無論睇到邊度停咗,再拎返起身睇都唔會話入唔到戲.


一班年青欖球員,自溫暖既國度出發到智利比賽,身穿單薄衣物,怎料遇到墜機事件,在零下四十度既氣溫下,他們是怎樣捱過這七十二日的呢?


作者又如何奇蹟地以能人所不能既情況下,只用簡單既裝備,攀過安第斯山脈最高峰,到山脈的另一邊尋求救援的呢?



原則上,呢本書都唔悶既,我連序同後記都撈埋,證明佢係一本唔錯既書黎.我d英文程度呢,自小學開始就唔合格架啦,但睇呢本書都冇乜特別困難(唔通我d英文真係進步咗好多?),只係得好少生字,但睇多幾睇都估到晒既,所以係唔駛拎住本字典黎查既.


睇完本書,開始有少少明白,點解d鬼佬會咁熱衷欖球運動,宗教信仰係點樣根植入佢地既心靈深處.



呢兩幅相入面既排骨人,就係當年雪山墜機後既生還者,一個二個原本都係身裁健碩既欖球運動員黎,個個都係後生仔,經歷呢段日子後,死唔去既都已經變成行屍咁滯啦.


俾個心理測驗你玩下:呢幅相裏面既人,你覺得佢係合埋口定係度伸緊脷呢?(答案在此篇網誌底部)



係咁低溫既天氣下,缺乏食物,日子點過呢?我仲好記得作者講佢點樣食埋最後一粒花生m&n,第一日嗒晒外面層朱古力,第二日食半粒花生,第三日食埋餘下果半粒.最易得到既食物就係墜機事件中的死難者的屍體,如果佢地唔食人肉,就不能捱到獲救之日.比著係你,你食唔食呢?仲要係生食架!佢地初初都只係食d大舊肉既部位,後來,連內臟都要食埋,因為營養高d...


本書咁好,點都想屈Bibi睇下架啦.佢咁忙,鬼得閒啋我咩?好彩佢咁啱又要做閱讀報告,呢本書又夠厚,佢又懶得再搵其他書啦,就勉為其難鯁咗佢.其實Bibi好多時都借幾本書返黎,睇下邊本睇得入既,先用黎做閱讀報告既.就係咁,我成日睇埋佢借返黎既書,如果我覺得難頂,佢就唔駛睇啦.


心理測驗結果:


如果你覺得相中既後生仔係合埋嘴既,你一定係一個平日比較正經既人.


若然你覺得相中既後生仔係度伸緊脷既話,即係你好似我咁,都係傻傻地既,正所謂:癡癡呆呆,坐埋一檯,我同你就至夾啦!


其實講咁耐,都係同你地玩下架咋!依家d細路真係易氹啦!


沒有留言:

張貼留言