2010年2月14日 星期日

虎年逛年宵

年廿九,和Bibi的契媽一起吃團年飯.咁既日子,我地幾丁人,食中式訂位又麻煩,不如食日本料理啦.


Bibi要既豚肉醬汁烏冬加天婦羅壽司定食,份量真係唔講得笑,雖然我拎走晒d天婦羅茄子,冬菰同南瓜俾爸爸,換咗天婦羅串燒同炸蝦俾佢,食得晒都算佢厲害呀!



呢set東東仲跟一客釜飯,熱辣辣上桌既,又係要胃納相當先食得晒架.



呢set呢,就係上面果套野再加烏冬窩既(湯係用個爐仔煲住上既,自己淥),仲有壽司同茶碗蒸添!



呢客就係天婦羅魚生定食,咁d魚生就梗係我地食埋啦,爸爸將佢果兩串串燒帶子加魚柳,同兩隻炸蝦都奉獻咗出黎,我地當然好樂意換晒d蔬菜炸物俾佢啦.



我果客就有燒鯖魚,魚生,茶碗蒸同蜆肉麵豉湯.



食到捧住個肚,去維園行下,其實我主要係去探下紙藝者既,事關我應承過佢會去探佢.



乾貨區,人多到基本上係行唔到去買野既.我錯過咗佢個檔,唔想去到現場都功虧一簣,返轉頭行多次先搵到,因為人多,無法仔細揀,只叫她幫我寫張學業進步俾Bibi算啦.



濕貨區冇咁迫,但都冇咩好睇.



今年天氣暖,大部份既桃花都開到謝啦,維園所見既貨色都比較差勁,而且由桃樹剪下來的散賣桃枝亦沒有看頭,令Bibi好不失望,著我再到屯門的花市走走,順便跟同學的檔打打氣.



屯門的花市,人流亦不少,但行得舒服,方便購物.年花呢,不單價錢平過維園好多,而且品質亦好,我地睇下睇下,終於見到散賣既桃枝有廿蚊一束的.我跟檔主說,我寧可多付一點錢,請她給我剪多枝靚的,終於以卅元買了一小束不錯的桃枝,Bibi亦開開心心回家去.


著住返工鞋,走了這許多路,其實回程在西鐵內已腳仔軟,又要企,到行完屯門花市,真的有點謝,爸爸仲話要行路返屋企....好在佢見夜,揹咗我行一陣等我抖下唧.終於搞到兩點幾先訓,真係夠晒夜咯.


沒有留言:

張貼留言