2010年2月16日 星期二

我地屋企樓下商場既桃花, 年年都開得好靚, 可能個買手叻啦, 夾啱時候, 無論果年係暖定凍, 佢地都揀到棵靚靚仔仔既桃花, 擺係度大家睇既. 過年見到棵花開得咁靚, 都幾醒神架! 尤其係我行過維園花市, 見到人地果d花咁殘, 就更加覺得我地呢棵花靚啦.



多角度睇, 都係咁燦爛既, 而且花蕾都仲有好多, 起碼正日果幾日都仲會有d睇頭.



呢棵就放係平台既電梯大堂, 大棵好多, 但花朵就比較細, 舊年果棵呢, 就更靚, 開到十五都仲係好靚, 算難得架.



又睇下我地買既cheap cheap雞桃枝先



算係咁啦, d花又大又靚



我地冇奢望佢可以擺好耐, 擺到幾日, 都夠啦!



初一睇住佢咁靚, 覺得好超值呀!


沒有留言:

張貼留言