2010年5月14日 星期五

印仔八十四 - 俄羅斯娃娃

我真係唔明白,點解依家d後生女咁鍾意俄羅斯娃娃既?布布要揀俄B,印仔又話要蓋俄B.到底佢有咩魅力呢?


或者,呢d就叫代溝啦....


但係,為咗進一步了解俄B,我唯有親身上陣,自己整返個先!


唉~搞到佢成個阿婆咁..



雕咗成晚,點都唔夠機器啤出黎既咁完美,Bibi連眼尾都唔稍一下呀!



第一稿,印咗出黎,佢個樣都幾可愛吖,都唔算好難雕唧,清理現場功夫仍未到家,可能我真係需要一d工具輔助喎.



又玩下顏色先!



放工返去,趕住煮飯,快快手手試蓋就算啦,唔係,又有人話我失職架啦.一日到黑都掛住玩....


嘴角多咗少少,修下先.



其實佢塊頭巾同朵花,我係用咗兩隻唔同牌子既紫紅色架,但蓋出黎竟然咁上下色喎.都係單色易搞d,唔駛就住就住,快好多呀!


沒有留言:

張貼留言