2010年5月4日 星期二

不瘦降之謎 - 呢餐由我話事

輪到我掌廚咯喎,咁梗係要好d招呼啦。


巧婦難為無米炊,得生菜同薯仔。都好啦,照煮。


爸爸食素,所以呢餐雖然有雞食,都會顧住佢既。


我地用咗糙米同花生蒸飯,咁爸爸就多樣野食下啦。



我煮咗薯仔絲炒蛋,呢味餸又經濟,又快趣,一陣就煮好架啦。



先將一隻細薯仔刨皮切薄片,再切幼絲,咪諗到咁複雜得架,又唔係叫你繡花,切完都唔駛幾分鐘架咋。三隻蛋加少少鹽打勻佢。


用少少油炒薯仔絲,加d鹽同少少水,煮到水份收乾(你可以夾條黎食下,睇下佢夠腍未架,唔夠就再加dd水煮下添咯),推開d薯絲,係鑊中心再加d油,倒蛋汁入去,撥返d薯絲去d蛋汁度,見佢幾平均啦,就由得佢煎一陣到一面既蛋成形及黃黃地,反身再煎埋另一邊就OK架啦。


d上海人就鍾意爽口既薯絲既,我地食唔慣,都係鍾意薯仔腍既.



豆豉炒生菜,咁就冇淨灼菜咁寡啦。



哈哈,五豐行既鹽焗雞都唔錯架,又夠瘦,一隻夠我同Bibi食兩日架啦。


咁你地知道點解我地成日食素,我都唔會瘦得去邊啦!


沒有留言:

張貼留言