2010年5月17日 星期一

我的童年回憶 - 格格威化餅

拿!拿!拿!八十後,睇下呢d係乜東東?你地細個都唔慌有機會食過啦.



呢d就係我細個果陣食既威化餅黎,放係果d士多辦館入面既玻璃樽度散賣既,一般只會係云呢拿同朱古力味既唧,但我今次就買咗檸檬味.早年香港既康元餅廠都好似出過呢款威化,一大包透明袋既,但係就唔算受歡迎,依家都唔多覺眼有得賣啦.



打開咗係咁既,一大陣檸檬青香撲鼻而來...



咦!乜家陣冇咗大地兩個字做嘜頭架?



應該點食既呢?有d細路就鍾意搣開一格格咁食,有d就大啖咬.我呢...專係教壞細路既....


梗係輕輕揭開佢,逐層慢慢歎啦!你話我食得生積都係咁話啦,咁先係細路o麻.



即係咁,唔想開過另一件黎示範俾大家睇,所以俾唔到一件揭開完整既你地望啦.


事關我仲要分d童年回憶俾d同事,齊齊開心下架o麻.


一個從來未食過呢d格格威化既女仔話:你俾我食果塊威化呢...超好食呀!係邊度買架?


咪荃灣咯!要搵日同爸爸去開shopping先買到啦,等多三億五千萬年先啦!


沒有留言:

張貼留言