2010年5月13日 星期四

Thank you 桃子!

我老闆最鍾意郵購書籍,所以我成日都有包裹收.做人阿四既,就梗係會順手拆埋先交俾佢既.次次都有拆禮物feel架,咁就梗係唔似得拆自己既郵件咁高興啦!


昨日,我又收到一件啦!



咁重既?打開一倒,就跌咗兩塊擦膠出黎.



好多謝你呀,桃子!原來你去玩都記得預埋我...



我已經即日同你試用咗啦,你等收果件製成品啦.


我既用後感係:


呢d擦膠要用d力先雕到,同十蚊店果d貨相比呢,就好似人地渣棍波車同渣自動波車既分別咁.雕一件出品,要花多過一陪時間先得.


如果初學者用呢...都已經好過用美心美勞果d架啦,即使唔貴,都唔好大量入貨呀,用幾塊練習下就算啦,用果陣要好小心,因為你地未習慣用果度力,會易d整親手架.


用一排呢種擦膠去練習既話,到你有一塊好質料既擦膠係手,你就會發現:二咦!乜自己已經咁好武功架拿?簡易係手起刀落,順滑流暢呀!


情形就好似人地縛住重物練跑一段時間,解除負擔後,跑到飛咁快一樣咯.就好似上次我地一家三口行年宵,行到我腳仔軟,爸爸揹我行咗一段路之後放低我,佢話突然間覺得自己曉飛呀!


沒有留言:

張貼留言