2010年5月3日 星期一

爸爸捉到懷孕的獨角仙?-PG家長指引

一波未平,一波又起,爸爸有朝收工,又捉咗一隻甲蟲乸返黎!(如果你地仲未睇過之前既慘痛經歷既話,請參照:爸爸:Bibi真係我既囡囡黎架!PG家長指引爸爸:Bibi真係我既囡囡黎架!後記:PG家長指引)


點分佢係雌性?佢大咗肚架!



明顯地,佢同屋企原有既品種好唔同,大隻好多,顏色亦有分別,佢係啡色架.



俾佢係度住兩日,個身又肥咗dd添.



睇下,佢個身幾咁得人驚呀,如果反轉佢個身,仲可以清清楚楚睇到佢肚入面既蛋蛋添!不過,因為太驚嚇,驚嚇親部份細膽既小朋友,所以就唔post出黎啦.


大膽既小朋友如果想睇既話,可以私人留言,我就貼俾你睇啦!



咁到底呢隻又係咩品種呢?我去過圖書館搵資料,佢好大機會係獨角仙黎,呢張相同上面果隻,真係有九成似,連d腋下既毛都清清楚楚架.



再睇下書入面既介紹:



睇下,真係冇講錯架!



至於公呢,佢地先有角既.



其實我地以前就係捉過類似既,但因為唔知佢鍾意食乜,爸爸仲倒咗d未開稀既蜜糖佢歎,終於佢頂唔順,情願死都唔俾爸爸養喎!



我知道呢d甲蟲賣到好貴,但真係唔想佢地係屋企,要養到d蛋孵出幼蟲,再由幼蟲變成蟲要成年咁長架,期間又要悉心栽培佢地,先可以愉快成長既.隻雌甲蟲個肚又鬼咁多蛋蛋,佢一開枝散葉既話,我就真係唔預返十間八間豪宅過佢,都藏唔晒呢隻阿嬌呀!


或者因為我d黑白天鵝功夠勁掛,爸爸終於都放返佢地.佢一放入山邊既草叢腐葉堆咋,佢地就咋咋臨搵窿捐啦,好似突然人間蒸發咁,爸爸連最後一個shot都影唔到呀!


爸爸:我地係咪放走咗成萬蚊呢?


沒有留言:

張貼留言