2010年5月21日 星期五

Sweet Sweet 的感覺 XXXIII - 粽子飄香二的結果

阿靚(我老闆既嬸嬸)上次拎粽子黎我公司,話中途有人攔途截劫,令爸爸少咗一隻配給喎,所以又再包多次粽子過我地歎.(可能佢知我唔獨食,實會分d俾人,驚我地唔夠食就真!)


今次呢d同上年有d唔同,佢加咗蝦米,入面既五香肥豬肉變成半肥瘦,可能覺得我d豬腩都夠勁啦,所以專登整瘦d既,等我食咗都唔會太肥.仲整色整水加咗幾粒紅豆做裝飾添!味道?點都好過街外買果d既.


睇下:糯米已經烚浸,組織緊密,賣相幾好架.



無以為報,整野食我點夠佢黎吖?唯有整返少少禮物仔佢啦.


我識鬼咩?都只係哎吔叫做識整兩樣野,一係雕印仔,一係就玩粘土.迷你野呢,嬸嬸都好鍾意架,所以我趁佢就黎生日,就回佢一個蛋糕啦.



呢個係金箔牛油果蛋糕



加配黑白朱古力片,新鮮士多啤梨及鮮檸片



加上鮮忌廉圈及紅莓果占,甜甜酸酸的,令人胃口大開



老人家賀壽o麻,定要大個一點啦,三磅庄蛋糕速速送到!


沒有留言:

張貼留言