2010年5月15日 星期六

嬸嬸的恩賜

呢日做"無飯市民",所以要落街買午餐.


走去美心餅店買咗菠菜汁豬扒意加周打蜆湯.我知又係不瘦降餐單黎,唔駛提我啦,我知既.



可能轉咗師父,意粉既汁,味道淡咗好多.冇緊要啦,清淡d都好既.伴住我食午餐既,有清幽既白蘭花香.係公司既嬸嬸係自己屋企既露台仔度種架!夠晒新鮮,仲好大朵添.


呢d花已經放咗兩日架啦.



食完野,拎d垃圾去掉,行返埋位,又見到檯上有一堆豆豆.


呵呵!係嬸嬸既姑姐做既,老人家係食素者,所以呢d唔係蠔油豆黎,係用一大輪功夫煮出黎五香豆.



幾好味架,但聽完嬸嬸講返呢個食譜既步驟...



我只可以講一句說話:咪搞,都係俾錢去買黎食算啦!


沒有留言:

張貼留言