2010年5月10日 星期一

印仔八十二 - 我要升呢!

我又要升呢啦!雖然休學咗一排,但假假地都叫做中學生麻,好應該係學期完畢前交下升班作業既.



今次唔係套色章,只係一個碎花印仔黎。我去開圖書館搵篆刻資料果陣,見到中國剪紙藝術有d係講做花邊既,咁就抽咗一截出黎,試下雕個花邊印仔啦。



咁都用咗三晚架啦,因為都幾傷神.佢有幾大?三寸咁上下長啦.乜我d手指咁短架咋!



人地就原本係青一色既,但最近我買咗套新玩具,正好拎黎玩下。睇下印出黎既花紋同呢d印台筆既比例,就知雕呢個印仔都唔係容易架.



我第一次學人用兩隻顏色去印野,手勢尚待改善.


弊!染咗少少花花既顏色去d葉度添。下次啦,下次會小心d架啦.



冇緊要啦,都試到個效果咯。個近鏡都唔係好嚇人唧.



都幾靚吖!用黎做書籤或者卡仔都唔錯架.


咩話?d花瓣有d岩蠶?


我專登架,咁先自然吖麻!


沒有留言:

張貼留言