2010年5月22日 星期六

Monkitkit

偶然俾我買咗隻馬騮仔,我知阿Kit好鍾意佢架.見佢就黎生日咯,不如送俾佢啦.


就咁送俾佢,冇咩特色,不如係件衫度加個名上去啦.件衫仔上面原本印咗野既,所以要大塊d布布,先可以遮住佢.





晚上,我坐正Bibi隔離繡既,整好晒啦,影埋相,download咗佢都唔知,仲問我呢塊布係咪原本有既,真係懵得交關呀!





馬騮仔咁大個頭,睇落真係唔似著到咁細件衫呀,好彩件衫有彈性既唧.





著咗啦,幾啱身!





啜下手指先啦,咦?少咗dd白油喎!





唔怕,等我幫你油返佢呀下.





Monkitkit,生日快樂呀!


沒有留言:

張貼留言