2010年5月16日 星期日

印仔八十五 - 送給開心快活人

網友又搞生日會,原本我都可以參加架,但因為我之前已經有約,下午有兩位老朋友既生日飯食,跟手佢地可能有餘慶,所以我五點就閃去赴另一約會,好似唔係咁好.


既然去唔到,就禮到人不到啦!


今次既主角係Show Me同開心快活人,老實講吖,我只認識Show Me架咋.但佢到底叫咩名呢?問咗幾個有份去既網友都唔知喎!真係無從稽考了.唔想打草驚蛇,初時我諗住為呢個製餅師整個 "酥咪製造" 既,但又驚佢咁年輕,接受唔到.都係咪啦,就整個Homemade by Show Me啦.哈哈,早上趕住寄出去俾信鴿媽打,又夠鐘開工咯喎,冇影到相.我衰到連蓋印需知都漏寄呀...


至於開心快活人呢,我初時諗住整"開心快活人印"既篆刻章俾佢既,但咁樣好似長咗d,而且我又要趕住交貨,都係懶d,做個方形章算啦.


我既草稿,已經好用心寫架啦,有dluen弓蝦米?冇有怕,一路雕,一路修正咪得咯.



呢款係變篆字,開心呢兩個字,我早就學識咗啦,但快活呢?真係估佢唔到,淨係象到個豎心邊咋!



雕好啦,加返d色先,望落去都冇乜瑕疵吖.



印咗效果啦,oo地k既.雖然第一印通常會未夠色既,唔再印過啦,費事晒墨呀!



送俾人,唔可以用呢個色,唔夠開心



不如就大路d,用刻章最常用既紅色啦!我選了一個鮮紅的,咁就喜氣洋洋啦!



哎吔~~~,又俾我發現到蝦碌啦!乜咁論盡架?唔通我記錯?定係抄錯?噫或根本冇錯呢?個快字右邊最後一筆,係咪應該同個橫畫相連架拿?


沒有留言:

張貼留言