2010年6月22日 星期二

剪報

我成日儲埋d剪報,諗住去到冇書睇既時候就拎黎頂住.除咗中文報紙d雜文外,我都會剪下d英文報紙既.順便搵下有咩啱Bibi睇既current issues,又望下有咩自己啱睇既剪低佢.


除咗新聞外,我最喜歡留返Post Magazine既Long-distance Call同Season.前者係講各國華人係異地謀生及如何適應環境,後者就係我既興趣之一,講時鮮食材既.



係呢d食物資料裏面,我都學唔少生字同常識架.但係,睇還睇,咪信晒作者寫既野,好多時佢地都係知少少,扮代表既.



尤其係我話齋果d呃鬼佬野,好似呢篇講蘿蔔既,就順帶提埋蘿蔔糕既製法,當正自己係專家咁,初初都有文有路架,睇睇下,見到佢居然話蘿蔔糕係放叉燒架喎,爭d笑死我.



有時作者本身未必對烹飪有研究,做咗資料搜集後,或者會估估下咁寫出黎都未定.


學語文係應該揀自己鍾意既東西去睇既,呢d冇咁正經八百既雜文就啱我架啦,短短地,睇過就了,唔駛點用腦去剖析問題.就係因為自己程度差,所以我都睇唔少細路仔英文書架,貪佢地易睇咯(其實兒童書不知幾好睇, 有d冷門d既童話故事簡連我都未聽過呀, 我大大話話都睇過數以千計既兒童刊物架),而且又可以知小朋友諗緊乜,將頻道調返去佢地既年齡層,方便溝通吖麻.


沒有留言:

張貼留言