2010年6月18日 星期五

印仔102 - 長頸鹿

記唔記得我個新袋袋上面隻長頸鹿呀?


佢地幾可愛吖,所以我都黎雕返隻先.



睇黎唔多需要改喎,好慳材料,比我的手指還要短.



係咁意都應該執一執既



油埋顏色先!咦!乜佢隻眼咁樣衰既?唔係啦,要執返佢.



咁先係架麻,圓碌碌先得人鍾意架麻.



家陣就神氣得多啦,用來蓋T-shirt都好喎!



長頸鹿仔咁得意,忍唔住整多個哥哥陪下佢.



挑戰難度,一於線條整幼d先!



就咁放埋一齊,已經似長頸鹿群啦.



油埋顏色先,睇下佢地幾friend.



我現在宣佈,我已經順利考完CE啦,明年開學,我就是AL生咯!


沒有留言:

張貼留言