2010年6月5日 星期六

簡單素菜-秋葵炒蛋&梅菜煮矮瓜

雖然大部分時間都係爸爸負責煮飯,但有時爸爸食既餸菜係我煮既.

今次我為佢預備既係秋葵炒蛋,係一個既簡單又快捷既素菜.材料好簡單,秋葵五條切片,蛋兩隻.

呢碟餸六蚊就煮到架啦!小菜黎,唔駛咁大碟架,一兩個人食就啱啦,可以煮多幾味.




先以少少油及鹽,炒炒d秋葵,然後加埋用鹽打勻咗既蛋汁,略炒,煎到兩面黃黃地就上碟.




就係咁啦,秋葵一定要煮熟先得架,成碟野切埋煮埋都唔會超過五分鐘,係咪快呢?

記住呀,秋葵切起黎會有黏液,要煎到d蛋略乾身先唔覺架.如果炒嫩蛋,效果反而冇咁好.




另一味係梅菜心煮茄子,呢味就要煮耐少少,所以係會煮咗佢先整炒蛋既.

材料:茄子切片,梅菜心切碎,少許薑(拍扁);呢度只係一條細茄子,加埋梅菜心,三蚊就煮到




用油起鑊,爆薑及梅菜心,放茄子,兜勻後加水,煮至茄子腍身水份收乾,加鹽調味,打少少獻




獻不能太稠,煮到汁液緊夠包住茄子即可.製作需時約十分鐘.




可能有人會嫌清淡,食得素既,多數都係想身體健康,所以應該唔會介意既.

咁我地食乜?你唔見有梅菜心咩?梗係我整梅菜肉餅時切出黎既物資啦!呢餐餸廿零蚊已經包埋碟肉餅啦,夠我地一家三口食架啦!

由於太多朋友話未見過秋葵既真身,依家就俾你地睇下啦:

實物呀, 呢d比較細條, 冇咁老, 會好食d.
IMG_4291.JPG

沒有留言:

張貼留言