2010年6月8日 星期二

印子九十五 - 給媽打,MTV & 甘夫人

又有Blog聚,六四果日約咗媽打,MTV同甘夫人,今次咁啱四隻腳,唔駛三缺一.


我就唔好打牌既,但都出咗三隻牌俾佢地上.


第一隻牌係俾媽打既:



睇唔睇得出係咩字呀?第一個字係馮字,原來呢款篆字冇馮字架!竟然連馬都冇喎!咁我唯有老作啦!



放到咁大,實睇到啦,呢d都係篆字既字形黎,都唔知點解會有咁多款既?馮字左邊既冰部,我真係參考個冰字既,有根有據架,但馬字就係亂畫既.



我覺得佢地方方正正咁,用黎做方印,就最啱啦.



包裝好咯!媽打,我唔可以分咁多玩具俾你咯,仲有好多人未有架,你就問小姐借個印台黎用啦!



呢個係MTV既,哎吔,竟然同我同名!我就冇咁好氣整俾自己啦,我既招牌唔係咁架麻,我已經有註冊商標,唔駛要印仔啦.



大家估唔估到咩字呀?照計都幾易估既.



但係,估中冇獎既!



甘夫人呢,佢係花藝大師,我就唔敢班門弄斧做花啦,斷估佢都唔會咁得閒,走去雕個印仔俾自己既,所以我就做一個俾佢啦.



初初試印,未知最後會用咩色印台,所以就用黃色.



後尾我都係覺得送綠色俾佢會適合d.賣花姑娘插竹葉吖麻!



老實講吖,個楊字都係砌出黎架!唔覺哦可?


果晚,我食咗呢個雞扒煎石斑餐:



尤以甘夫人呢客葡汁焗石斑最有驚喜,我嚐了一口,熱度十足,汁不稠漏,味道很好.



一於睇下所有食物啦:



這是媽打送我的併貼手作禮物:



甘夫人送大家的禮物,我收到的是最左的一份.



MTV送我的是超級能量糖



特別的包裝,入面既係一小包一小包的薄荷糖.



MTV的囡囡小芷蕎,已經七個月大啦,坐在我身旁,定定的,對我的手相當有興趣,常捉著我的手來把玩一番,長大後想做掌相家麼?



沒有留言:

張貼留言