2010年6月26日 星期六

我和朱古力有個約會 IV

呢款Ritter Sport既黑朱古力都唔錯架,有原粒榛子.係呀,我鍾意多果仁架!



我通常唔會揀夏威夷果仁,是關夏威夷果仁都幾易變壞,或者我既味覺特別發達啦,真係食得出,咁就冇癮啦.好既果仁係應該食到佢本身既甜味既,所以無論核桃,杏仁,榛子,鮑魚花生,腰果,碧根果仁等,我都鍾意揀返原味既,唔會俾調味品影響我對佢既評價麻.原味連殼未經焗製既雜果仁,通常近聖誕係大間既超市可以買到.


呢款橙味m&m出咗n咁耐架啦,但一路都冇意欲買喎.有朝入咗屈人寺,見佢只係五蚊包,是但啦,整包啦.



裏面全部都係橙色同白色既,嗒入口,勁似積及朱古力橙餅既味呀!就當童年回憶啦.



呢款香蕉仔朱古力,出咗好多年,我由佢既第一代食到依家.老實講,咁耐以來都冇乜分別.佢賣既只係卓頭,估到少年人既心理,貪新鮮,成日改一改佢既版本.



初初就係加咗隻深色d既香蕉仔,等大家倒出黎食果陣可以順便占卜云云.後來又出埋未熟既香蕉(青色既),今次呢一版就出藍色,叫Tropical熱帶香蕉喎...


我由佢五六蚊食到依家九個幾,其實佢既味道都唔差既.因為Bibi屬猴,所以佢對香蕉有特別好感.朋友同我一齊逛零食店,問買咩俾佢食好.我就要咗呢樣,老實講,果次去零食鋪,我都搵唔到咩特別野,唯一值得買既只係果款四方柱體既特濃牛奶糖,佢出咗黑芝麻加鹽味,稍為特別啦,值得試.



朋友買咗俾Bibi,點知佢只係食剩一粒俾我,真係橋呀,竟然係特別版,藍色呀!佢唔係專登留返藍色俾我既,只係冇節制咁食到得返一粒先記得我未有份食,叫做懸崖勒馬架啦....



算啦,反正我都冇乜quota啦,食一粒當做食過就了啦.


沒有留言:

張貼留言