2010年7月9日 星期五

與雀B同居第三天

已經第三日啦,阿四仍未出世...


(若然你冇睇到之前發生既野,可以睇返呢篇既:回歸寶寶 - 我家的新租客





睇佢地咁款,攤晒係度,仲以為佢地已經埋咗單添....





知唔知我點分佢地既大細吖拿?





丁咁大隻,點分呀?睇下佢地d毛既生長情況就知架啦.





可惜我生得矮啦,實在唔夠高去偷睇佢地.我初初睇相,仲以為阿四都出埋世啦,但爸爸話下面幅相最右面既,係蘿pad黎咋.





天氣咁熱,佢地都係守著"夏日炎炎正好眠"既大道理,好少郁動.





三隻雀B,好有默契咁,互相依偎著睡大覺.





偶爾聽到爸爸既聲音,其實都唔知佢地係咪聽到既?定感覺到有震動,先會郁少少架咋.





單單係呢隻,就成日張開口.





好似發開口夢咁....跟住又訓返...





你地睇佢吖....夢遊一樣呀!





咩事呀你?扮大佬呀?投訴呀?





好!就拎你出黎拍下寫真啦....你地睇佢個肚dum!肚腩咁大,係坐唔到架...





個身同一蚊咁上下大,已經開始長毛啦,你地見唔見到佢有鬚根feel呀?





呢...翼仔側邊果一排黑色點點呢.





爸爸趁住天色仲係好光,人地阿媽又未返,就走去老笠一隻出黎,影完相就即刻放返入去.如果天黑就唔可以攪佢地架啦,事關夜晚,雀媽媽要回巢孵住佢地先得喎.


點解呢?


爸爸:雀媽媽唔遮住佢地?冇話唔得既,就好似d細路訓覺冇蓋被一樣,至多第二朝冷傷風,流鼻水咯...

沒有留言:

張貼留言