2010年7月23日 星期五

與雀B同居第六至七天

呢班小朋友大得好快,轉眼間就有毛有翼啦!

(如果你冇睇到之前發生既野,可以睇返呢篇既:回歸寶寶 - 我家的新租客


踏入第六日,爪仔都睇得清清楚楚啦.





咁阿四點呢?影都未有!





去到呢個時期,雀BB係會分辨到父母既訊號既,如果佢地示警,呢幾個小朋友就會乖乖伏低架啦...(至於Bibi爸爸既聲音呢,雀B就實行啋佢都傻呀!)


呢隻係阿三,佢d毛冇咁長,明顯地係冇兩個大佬咁壯既.





到咗呢個階段,就算阿四出到世,實在太危險啦...





事關雀仔BB,好似見風就大咁每一日都會大好多,去到第七日,毛仔都伸埋出黎啦.





若然阿四係呢個情況下出世,真係凶多吉少呀!





唔壓死都焗死啦,你地話係咪?





所以,爸爸決定都係做代母,拎咗阿四出黎,自己孵!





拿,粒蛋咁丁丁,初生雀B有幾大,大家都想像到啦,俾上面d大牛龜泰山壓頂喎.....





仲有剩既?





呢個就係阿四既新居啦,爸爸用黎裝住d獨角仙影相既玻璃兜,墊咗環保紙同隔棉,再放入自製既保溫箱(一個裝咗燈膽既塑膠衣箱).爸爸仲會放埋溫度計同濕度計係入面既,監測住入面既溫/濕度.


如果粒蛋實在係冇授精既,咁就一定孵唔出.但若然係因為被人疏忽照顧而未能出世呢,咁好快就會同大家見面架啦!

沒有留言:

張貼留言