2011年3月14日 星期一

過大禮

姪女要嫁人啦,昨日我就去咗撐下場啦.


準新郎哥真醒目,用一個大篋裝晒d野拎黎.



一切從簡,就咁去X記訂就得啦,乾手淨腳.



呢d$,抵俾佢賺既,配套都做得幾好.



多少都會要返d生果呀,唐餅呀咁.



爭d唔記得影埋枝酒添!



我地以前,只係膠袋啤住,依家呢度就識俾埋包庄.



大方得體.



最體貼既,係佢地竟然係禮盒上加上喜字封條,而且係一套紅底金字,一套金底紅字,方便回禮予男家.



係咁意都切返幾個餅大家食下先.



我一向唔好呢d既,整舊蛋糕試下算啦.



紅菱,白菱,黃菱等等,都唔啱我口味.



一個將要搬走,睇黎魔術師表哥可以考慮下,養大隻d既表演拍檔啦,不如養下兔仔吖.



知唔知這是什麼?係卅多年前,我大佬結婚果陣,就係我地合力泡製呢對花車公仔架啦.



當年我地做絲帶花,纏住我大佬自屈既心形鐵線,加上佢泡製既眼鏡,係咪好正呢?估唔到佢地可以咁經得起時間既考驗,有變黃,連絲花都冇退色.



咁珍貴既紀念品,梗係冇打算俾我姪女用啦!


 


沒有留言:

張貼留言