2011年3月29日 星期二

流動蜂房?

知唔知呢幅相同今日既主題有咩關係吖?


多謝爸爸報料啦!



呢部係流動式起重機黎,好似坦克車咁,以履帶推動前進.



咁有咩特別?睇下車轆中間!



睇唔到咩?



好,再放大d,見啦掛?



其實我主要係叫大家睇兩個角落頭既凹陷位.



見啦麻?嗄?仲未?咁呢幅清楚啦掛.



再zoom近d,仲唔一目了然.



真係估唔到呀,呢個蜂窩已經係度好耐架啦.



佢地絕對唔係過客黎,我點知?



呢架係建造業議會既訓練車黎,據導師講,呢個蜂窩都係度好耐架啦.



因為架車成日俾人開黎開去,佢地出咗蜂窩,返轉頭又要四圍搵先入得返去.



係咪算幾精彩呢?



爸爸靜雞雞走埋去影既,先有咁既實況報導架咋.



爸爸一早就話要去花展,我就冇乜興趣啦,去咗幾年,又咪咁上下.



況且我都係醉翁之意不在花既,我次次都係去買有機菜之麻.



一諗起要陪爸爸行晒果幾列盆景,真係要借d意唔入場至得啦!



上面幅相呢,最右面果隻蜜蜂對腳度,粘咗好多花粉喎!



你估爸爸真係咁曉賞花咩!



佢只係咗想買d開咗花既盆栽返黎,睇下d蜜蜂啱唔啱食之麻.



無啦啦問我屋企有冇蜜糖喎!你估佢真係要沖野飲呀?十成九想拎去玩啦.



其實佢地毛絨絨咁,都幾可愛既.



只要佢唔好得閒黎錫你一啖就得啦.



城市已經冇乜樹林啦,搞到呢隻咁潮既蜂后黎到呢度落腳,將就一下,將佢既王國建立於此.


沒有留言:

張貼留言