2011年3月10日 星期四

婦女節禮物?

三八婦女節收到漲卜卜既郵件,唔通係婦女節禮物?


請勿按壓,會爛架?



咦椅~



原來入面係兩包花生黎喎,仲有芝麻糖添!



唔理啦,即刻剝粒黎食下先.d皮紅色架喎...乜...乜...生既!



嘩!呢包真係寫到明生架喎!



只怪我睇唔到有張字條,人家早就講到明話係一包生,同一包熟架.仲係自家種花生黎,真係多謝呀!



呢粒係熟既



d衣一捽就甩啦,話就話食生既有益d唧,但陣生味我食唔到呀.等我下次蒸開飯,拎d花生一齊蒸埋佢先.



呢d芝麻糖認真勁喎!催咗芽先磨粉架.唔單止冇反式脂肪,仲通過埋芝麻黃麴毒素檢驗,夠晒安全呀.



好低甜度,鍾意黑芝麻既人就啱晒啦,等我分一件俾人地伯母食下先!



Fiona,好多謝你同我分享啊!


沒有留言:

張貼留言