2011年3月1日 星期二

天外來客

我係公司都種咗多少植物架.係同事d紫羅蘭度剪塊葉落黎,浸下就有一棵植物啦.


有時我懶,佢出晒葉仔都未轉盆.終於係12/2果日,搵呀紫羅蘭專家同我上咗盆,以為咁就安安樂樂啦.


點知....


21/2,返到公司....


咦!乜咁既?



轉個盆俾你地睇下啦,見唔見到前面多咗個美少女呀?



我懷疑佢係紫蝴蝶黎.



阿紫羅蘭專家話:撩佢出黎啦.


我:會唔會整親呀B架?


就係咁,我好小心咁用隻筷子輕輕力撩.



開始見到下面啦...



都幾大舊!奇就奇在人地係用新泥同我上盆既,無啦啦有咁大舊種籽係泥入面,真係冇人知喎!



跟住再俾間豪宅佢住.



拿...你乖乖地生長咯喎,遲d就開d花仔黎睇下咯喎.


1/3/2011的樣子:



沒有留言:

張貼留言