2011年3月9日 星期三

印仔151 - 李梁聯婚

呢個印,雕好咗大半年架啦.今日算係我結婚週年紀念,即係我正式出嫁既日子(事關我係13/2註冊既),就拎佢出黎,當係俾新娘子既一份祝福啦.


雕文字章,在我黎講,一向都冇乜壓力既,但今次人地係要黎辦喜事既,就要認真少少,每一刀都要小心d.





唔知點解呢款字體個梁字會少一點既,但如果監硬加一點上去,咁個聯字隻耳仔咪又要監硬連埋佢?都係咪啦.





順便試下呢款十蚊店新版橡皮先,同舊版既冇乜大分別,一樣咁好用,但就細塊咗好多,細咗一半咁滯,即係變相加價百分百.





一路睇全美一叮,一路雕.





跟住起埋個底,抹乾淨塊面,加d墨試下印先.





第一稿,唔~~修下d橫畫,會清秀d.





蓋係信封背後就係咁款既.





既然物主打算用紅色咯,咁我就改用紅色試下啦.





印果陣力度用得唔平均,頂頂條邊幼咗少少添.


小插曲就係,寄出咗一星期,物主竟然話我知未收到喎!唔係啦掛?點都唔會重做架啦,至多做過另一款既唧,想悶親我咩!


好彩,跟手佢話郵差叔叔駕到,安全上壘.


沒有留言:

張貼留言