2011年3月28日 星期一

印仔152 - 小鳥

做大一點的印仔係大工程黎,所以我係揀選圖案既時候,係會比較挑剔既.


某日,係圖書館搵咗大半日,只係選到三幅.其中一幅兔仔印,已經做咗.另一款圖案呢,因為我要將佢略為改動,所人遲遲未動手.


而呢幅呢,又要等有心情先做,所以都擺咗好耐.





點呀?係咪幾靚咁呢?一個全幼線既章,難度相當高架.





雕咗個幾鐘,先整咗咁多咋.而且我開始分心啦...都係放低,搵日有mood先繼續啦.





好啦,幼線全部雕好,又到最唔願做果一部份...清理現場





唉....好醜怪,想話好似人地d雜誌咁,執執d相先俾你地睇架啦,但醜婦終需要見家翁架麻,都係俾返真面目你地睇算啦.





抹乾淨塊面先.





上墨,一剔過,乜都唔駛改!





估唔到自己獨具慧眼,物色到呢位佳麗同大家見面.





就用把筆刀做樹枝俾你跳下啦.





如果我可以好似白雪公主咁,俾你企係手指上就好啦.





影到我好縐皮添!仲好,咁隻雀仔咪更靚咯.





可惜我填色技術都係麻麻,油到人地鬼五馬六添!





沒有留言:

張貼留言