2011年4月21日 星期四

印仔155 - 兔兔名字章

呢個印仔,如果俾心機d整,係可以好靚既.但我星期六放工果一刻,突然想整,就畫咗呢幅圖啦!


同事都熄晒燈咯,趕收工,d線求求其其,所以返到屋企,又係要斷估冇通苦咁去做.





d英文字?我既墨寶呀!至多油埋顏色,等你靚女d啦.





呢d係水溶性木顏色黎,十零蚊有盒架啦,你都整返盒啦,大眾書局有售.只要用畫筆塗開佢,就好靚架啦!





印係紙巾上,效果靚得多啦,或者佢夠索墨掛?





就係因為冇預我會整俾你,先至開心麻!


隨緣啦,果一刻心入面有你咪得咯.


各位小朋友,其實May姨唔係好好記性架咋,有時係會唔記得既,又或者因為懶,又唔想求其送樣野俾你咁冇誠意,係你地既特別日子,我未必會送禮物俾你地架.


但係,只要我有一刻記起你,我就會將你放係心度,有機會就失驚無神錫啖你架啦!


沒有留言:

張貼留言