2011年4月14日 星期四

一日三件樂事

一早行開位做d野,返埋位就見到有個漲卜卜公文袋放係檯,打開係呢罐東東.



蛛絲馬跡顯示應該係某同事既傑作,但打內線打唔通,跟住做咗其他野就冇件事啦,認真唔好意思.



跟住冇耐,又收到比比寄黎既情信,同埋呢d青梅.醒腦醒神,我都好多野做下既,你驚我會洽眼訓呀?爸爸見到好高興:邊個咁有我心呀?



呢個係神秘人放係Reception既,只寫住話交俾我,佢地就放係我檯啦,如果係炸彈就弊啦!我當然知係筆刀貓醒我架啦,未知塊橡皮好唔好用,但咁大塊,咁靚,如果唔做一個靚章,真係對佢唔住喎.



仲有呢塊,做咩好呢?大家俾d靈感黎好喎!


沒有留言:

張貼留言